Stressen.

(Sexig bild. Inte alls nyvaken)
STRESSEN! I VERSALER!
Jag har så mycket att göra att det är inte sant. Jag börjar bli utbränd. Jag har så mycket att göra och ångesten inför att inte hinna klart är överväldigande. Jag vill bara sova. Jag är utmattad. Det enda som hindrar mig ifrån att få ett stort nervöst sammanbrott och drabbas av schizofreni är att när jag gjort klart de två arbeten jag håller på med nu så är jag klar med alla skolarbeten som måste göras innan sommarlovet. Samt att jag förut fick hem ett paket med kläder som kunde trösta mig lite, hade inte förväntat mig att få detta på minst en vecka. Väntar även yttligare ett paket kläder som inte kommer komma på ett tag då varorna inte finns på lager.

Idag har jag multitaskat mer än någonsin förr. Jag har suttit med två datorer och arbetat hela dagen för att min skoldator klarar inte att ha igång alla program jag behöver samtidigt och min andra dator gör inte heller det då den håller på att avlida. Har även druckit större mängder kaffe, smsat, pratat i telefon, mailat, facebookat, fotat till ett arbete osv.osv. Trots det har jag inte fått särskilt mycket gjort. Bara för att jag är så stressad att jag bli ineffektiv, i vanliga fall arbetar jag bäst under press men nu är det för mycket.
Nu måste jag fortsätta. Tvivlar på att jag kommer få någon sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0