Borde egentligen sova nu... Snart... Sen... Kanske.

Jag har blivit oerhört dålig på att uppdatera bloggen. Glömmer av den lite för att vara ärlig. 

Angående förra inlägget så blev det inte så mycket Maggio, vi var på Liseberg men jag och Meijer kom på att vi inte tycker om henne särskilt mycket och att vi var för trötta för att stå och trängas med 12 000 galna fans så det slutade med att vi åkte kaffekoppen och spelade på hjul istället. Jag vann en Koala, Meijer vann en Panda och en påse Daim. Jag insåg att jag inte tycker om att Meijer har så mycket tur i spel när jag inte har det. Spontanfesten därefter hade varit sjukt rolig om jag hade druckit mer och inte varit så extremt utmattad.

I lördags hade jag en riktigt sjuk träningsvärk. Kunde knappt gå. Jag insåg att jag verkligen borde börja träna. Sen åkte jag hem till Cornelia, det var trevligt och det slutade med att jag somnade i hennes soffa och drömde om en kupol med coola konturer och allt såg ut som i en mangaserie, i kupolen stektes det och Samuel var borta. Det var en konstig dröm. Sen vaknade jag och hade ont i hela kroppen, träningsvärken var kvar och soffan hade plågat min ömma kropp.

Idag hade jag världens flyt i skolan på förmiddagen då mina två första lektioner bara gick ut på att jag gick dit och fick två MVGn, det kändes bra att lyckas i Matte B. Jag fick även beröm för min uppkäftighet av min Historielärare, det höjde mig tydligen även om jag hade fått bra betyg oavsett attityd, jag tjänar alltså på min bittra sida. Riktigt bra. Sen vände mitt flyt och jag blev frustrerad istället, för att inte tala om stressad då jag har så mycket kvar att göra i skolan. Men istället för att plugga har jag idag beställt kläder och tagit det lite för lugnt. Känner på mig att jag inte kommer ha roligt alls över huvud taget. Intensivplugg i ett utmattat tillstånd. Jag glider igenom skolan nu, jag har inte gjort ett skit under skolåret men det verkar ju lösa sig till slut i alla fall. På något sätt känns det ganska värt att bara stressa i slutet istället för att anstränga sig i ett helt år.


Det enda rätta sättet att tagga betygssamtal på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0