Sport

Jag har faktiskt kommit fram till att jag inte alls hatar sport, jag älskar sport, så länge jag själv slipper utöva den. Förut kollade jag på semifinalen i hockey-vm, själv, helt utan anledning... och jag tyckte om det. Vi vann, det kändes jävligt bra. Det var även den första ishockeymatchen jag sett i hela mitt liv. Tror mest att jag kollade för att jag hört att vi är ganska bra på hockey och jag kände att jag behövde en vinst då jag kände mig fett bitter. Jag blev väldigt glad när vi vann, men nu är jag bitter igen.

Jag är bitter över att jag måste plugga på helgen. Jag är också bitter för att jag av åkte till far för att plugga men jag pluggar inte. Jag är bitter för att när jag är inte är bitter så händer det alltid någonting som gör mig bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0