(Oh you) slut.

Nu är jag klar med allt som ska vara klart innan betygssättning. Det jag har kvar innan sommarlovet är en friluftsdag, två betygssamtal, en klassdag och själva avslutningsdagen. Känns sjukt bra, jag har i princip sommarlov nu. Efter friluftsdagen imorgon kommer jag aldrig någonsin igen bli tvingad att röra på mig. Jag kommer aldrig någonsin behöva ha idrott igen. Det som plågat mig från förskolan till tvåan. Imorgon kommer jag att vara lycklig, tänker eventuellt att fira denna underbara händelse med öl!

Känns som att allt vänder nu. Vädret är sjukt bra, jag kommer att vara ledig från imorgon eftermiddag till onsdag eftermiddag nästa vecka, mina betyg är överlag bättre än vad jag förtjänar med tanke på hur lite jag arbetar i skolan, det är mindre än en måndag kvar till P&L och jag fyller år om 69 dagar.




Tillägnar bilden till alla er som frågar mig datorrelaterade frågor.
Eller så gör ni som jag brukar säga jag brukar säga "shut up and google it"


Nu ska jag äntligen se klart Zeitgeist: Moving forward, såg halva för någon månad sedan, men har typ inte haft tid att kolla sedan dess. Deprimerande. Än så länge vet jag inte riktigt vad jag tycker om filmen, har allt lite åsikter, både positiva och negativa. Men jag återkommer när jag sett klart den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0