Only the young

Jag stressar ihjäl mig. Nationellt prov i matte imorgon, har inte ens börjat plugga och jag har 170 sidor att lära mig till imorgon. Jag råkade även lova min psykologilärare att jag ska ha lämnat in tre arbeten till på onsdag morgon (insåg inte att han använde sina psykologikunskaper för att få mig att gå med på det här förrän efteråt...). Tänkte plugga igår, istället spenderade jag kvällen med (grymma) brudar, öl och hockey (vad mer kan man önska sig? (förutom att man kanske vinner på hockeyn då...)) på kvarterskrogen. Det var bara vi och ett gäng finnar där, det går inte att beskriva sorgen efter matchens slut. Haha! Nej men, det var för jobbigt för att jag skulle orka sätta mig och plugga när jag kom hem. Dessutom resulterade det i att jag inte var allt för pigg i skolan idag, därför fick jag ingenting gjort då heller. 

Jag är så utmattad så att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag längtar tills onsdag eftermiddag, då ska jag sova. Nu ska jag börja med matten, peace! Kommer säkert att somna och kugga nationella imorgon... Men egentligen gör det inte så mycket då jag troligtvis får MVG i slutbetyg ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0