I have a dream

Jag har ett litet flow i skolan för tillfället... Eller jag ser ljuset i tunneln nu så att säga. Betygen ser ut att bli bättre än väntat om man tänker på hur sjukt lite jag gjort i tvåan.

I övrigt börjar misantropin växa fram och kommer eventuellt snart att explodera till en livsstil där jag isolerar mig från allt och alla för att jag hatar människor. Jag blir konstant besviken på mänskligheten, båda allmänt i samhäller och folk jag måste vistas kring. Jag säger inte att jag är idealmänniskan men intelligensgraden hos människor är lite skrämmande ibland. Jag blir frustrerad på folk som inte kan förstå simpla saker, folk som säger emot sig själva och folk som låter allt gå ut över människor som de inte ens känner. Människor som är ambitiösa och har potential men hämmas av idioter som tror att världen kretsar kring dem själva. Det ska bli så skönt med sommarlov då jag själv kan välja vilka jag vill spendera tid med. Visst, jag är väldigt narcissistisk och jag gillar att utgå från mig själv. Men jag låter inte min egen lathet gå ut över okända människor för att behöva göra så lite som möjligt. Jag kan tänka logiskt. Jag kan dra egna slutsatser. Jag är lite arg. Punkt.


Man ska vara seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0