En gång i tiden var ett tag sedan nu.

Peace & Love är äntligen bokat!
Fick även besked om att jag fått funktionärsjobb på Putte i Parken. Inte helt säker på ifall jag ska ta det eller inte än, men troligtvis blir det så! Kan bli lite jobbigt att det ligger så nära inpå Peace & Love, men det blir säkert skitbra! Hinner hem, vila och duscha en dag emellan i alla fall. Skulle verkligen vilja ha jobb på Siesta! också som mina vänner verkar ha fått men inte jag. Trots att jag skrev ett ascharmigt personligt brev. Glömde dock ljuga om tidigare arbetserfarenhet. Attans! (förstår inte riktigt hur jag ska ha råd med allt...)
Sommaren ser sjukt lovande ut, så lovande att jag inte kan koncentrera mig på sånt jag borde koncentera mig på.
Det ska regna hela helgen, tänkte isolera mig från allt socialt och roligt för att istället råplugga. Kul liv, men det är sådant som måste göras (men högst troligt inte kommer att göras).

Nu ska jag försöka göra någonting åt min ångest inför morgondagens redovisning genom att faktiskt skriva klart den! (... Snart i alla fall... Kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0