Vår.

Det är FEM plusgrader ute. Helt sjukt underbart. Inte för att jag faktiskt varit ute, men jag funderar på att ignorera att det tydligen blåser som fan och ta vårjackan, haha. Drar till Göteborg om knappt en timme och något av det värsta jag vet är när det är varmt och mycket folk, vilket det lär bli. Sååå... Ja. 

Jag längtar tills det blir så varmt att man kan gå ut i bara linne och shorts utan att frysa. Att kunna vara ute på sena kvällar och nätter. När man kan sitta i solen och dricka iskall öl och kedjeröka. Jag saknar spontana och långa promenader. Jag vill grilla. Jag vill att det ska vara så varmt att man faktiskt vill sitta i skuggan. Jag vill ha solglasögon och för lite kläder. Jag vill spendera mina eftermiddagar utomhus i solen istället för att gå hem och vänta på att dagen ska ta slut. Jag vill leva. Nununununu. Ge mig vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0