Vår II: Att sitta.

Idag var det jättemycket vår och det var jätteskönt tills det blev mörkt. Solen var den enda anledningen till att jag ens tog mig upp ur sängen imorse. Idag har jag suttit på marken i solen utan att frysa. Alldeles galet! Våren gör mig lycklig. Blev även lite lycklig när jag fick reda på att jag fick G på fittmatteprovet som halva skolan fick IG på, G är visserligen det lägsta jag någonsin fått på ett matteprov men just nu kändes det ändå rätt bra med tanke på vilken ångest jag haft över att det skulle bli mitt första IG. Hade utvecklingssamtal idag, ligger tydligen ganska bra till i det mesta om man tänker på hur mycket jag ligger efter i allt. Haha.

Något som inte alls gör mig lika lycklig är att jag har prov i naturkunskap imorgon och jag kan ingenting, haha. Vet knappt vad vi har prov på... Kollade lite på instuderingsfrågorna nyss och insåg att jag verkligen inte kan ett piss. Hårt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0