Awfully off.

Jag insåg nyligen att jag i stort sett låtit mitt utseende förfalla det senaste. Det kom med vinterdepressionen. Jag orkar knappt göra mig i ordning längre, ser ju knappt någon anledning till att göra det för att vara ärlig. Men funderar på att ändra på detta i och med att jag kommer att må dåligt annars. Haha. Måste verkligen klippa mig och kanske köpa lite nya kläder bara för att det skulle kännas bra. Eller i alla fall sluta göra mig i ordning på tio minuter utan att kolla mig i spegeln innan jag går hemifrån. 

Jaja, nu måste jag börja plugga till ett förhör, vilket jag sagt att jag ska göra i typ sex timmar men jag har inte riktigt orkat och det börjar bli sent nu.


Extremt sann bild.


"You promised me a lot of things
Things to believe but not to trust
Thank you for the belief
A brief moment of obscure luck
Despite the distaste I will never with logic shade
the memory of obscure luck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0