Gonna go back in.

Jag är trött och jag ångrar att jag gick till skolan idag. Hade inte ens vanliga lektioner utan afrikansk dans som jag knappt var med på och en föreläsning med Per Mauritzon vilket visserligen var ganska roande men jag har varit på den förut så hade klarat mig utan. Imorgon ska jag bara dit, lyssna på Olle Waller och sen slutar jag. 

Jag har ont i huvudet. Jag får krampanfall i magen lite då och då. Jag börjar bli sjuk. Jag är utmattad. Jag hatar det mesta just nu. Så, nu har jag gnällt lite. Jag föredrar att gnälla på bloggen framför att gnälla till personer, för att då känner jag mig inte lika jobbig då jag inte tvingar någon att läsa den här skitbloggen. 




På lördag ska jag äntligen handla kläder. Har velat tröstshoppa i tre veckor nu. Kan inte ens köpa mycket kläder för att jag har knappt några pengar, men ändå, så länge jag kan köpa något så är jag nöjd. Skiter nästan i att mitt studiebidrag nästan kommer att borta innan veckans slut. Huehue.

Får psykbryt av spotify's reklamer... "Ladda upp inför festen med de hetaste låtarna från melodifestivalen" gick sex gånger i rad utan att det kom en låt, fick psykbryt, antagligen en bugg men ändå. Ja, jo, snälla, det finns inte en chans i helvetet att jag kommer ladda upp inför en fest med låtar från melodifestivalen. Spotify borde ju ändå ha någon form av uppfattning vad det gäller typen av musik jag lyssnar på... Den värsta reklamen är dock skitungen som sjunger "What shall we do with the drunken sailor?", då stänger jag av ljudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0