Let me out.

God kväll. Jag har ingenting att blogga om längre. Eller jo, jag har en massa saker som jag skulle kunna blogga om men som jag inte vill eftersom att det skulle innebära sociala konsekvenser. Haha! Fast vi får skoldatorer snart, då blir det högst troligt mycket mer bloggande. 

Det är oerhört skönt att det är fredag imorgon. Både för att det är helg och för att jag får pengar! Woho. Har inte haft pengar på hur länge som helst. Den här månaden ska jag försöka att inte slösa bort alla pengar första veckan...
Seriousface!
Mindfuck!
Kunde gjorts bättre men jag börjar bli trött, haha.
Dessutom spenderar jag aldrig mer än en kvart på något i photoshop, haha.


Jag saknar att du fick mig att bli glad för ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0