SomethingSomething.

Jag orkade verkligen inte gå till skolan idag. När jag vaknade var jag dödsförkyld. Misstänker att det är min stress som börjar ge fysiska symtom. Nu har jag legat i sängen sedan jag kom hem lördag natt, det är snart två dygn. Oerhört deprimerande och jag är inte mindre stressad nu än innan jag la mig här. Vill egentligen inte gå till skolan imorgon heller, men jag är friskare nu och jag måste verkligen komma ut härifrån.

Under min tid här i sängen har jag funderat på hur jobbigt det måste vara om man var arbetslös/inte gick i skolan och inte kände någon. Fyfan vad deprimerande. Jag har varit här i två dygn och samtidigt haft kontakt med folk, men har ändå känt mig oerhört isolerad. Ifall jag inte hade pratat med någon under tiden eller stannat kvar här längre än en dag till hade jag blivit galen. 

Nu blir det Two and a half men. Har kollat på samma skiva hela dagen för att jag inte orkat resa mig upp och byta... Värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0