We must go on.

Jag har oerhört tråkigt. Verkligen jättetråkigt. Försöker skriva om behandling av lungcancer till morgondagens redovisning, det är inte så roligt som man kan tro.

99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - Cassandra
2. Exakt ålder? -  17 år, sju månader och 13 dagar om jag räknat rätt.
3. Vart bor du? - I Trollhättan
4. Bor tillsammans med? - Min mor och min syster.
5. Husdjur? - Inget.
6. Färg på ditt hus? - Gult tegel tror jag.
7. När är du född? - 1993
8. Klass? - MP2B
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 förhoppningsvis.
10. Något jobb? - Nej, har aldrig jobbat i hela mitt liv.
11. När ska du sova ikväll? - När jag kan.
13. Duschat idag? - Ja.
14. Kramat någon idag? - Ja.
15. Pussat någon idag? - Nej.
16. Vad har du ätit? - Idag? En vegschnitzel
17. Dagens klädsel? - Jeans, t-shirt, jacka och halsduk.
19. Dagens sötnos? - Cornelia Öberg.
20. Dagens roligaste? - Att det har varit underbart väder. Eller underbart är väl lite att ta i, men om man jämför med hur det varit det senaste så har det verkligen varit sjukt underbart.
21. Har du många vänner? - Tillräckligt.
22. Hur många har du kysst? - Varför skulle jag hålla räkningen?
23. Vem kramade du senast? - Cornelia skulle jag tro.
24. Hur många vill du ha sex med? - Just nu eller i mitt liv?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Inga förhoppningsvis.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej, jag är partyzebra.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Cornelia.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - "Hoppas jag blir klar 12" - Angelica.
FAVORIT:
31. Film? - Pianisten eller Donnie Darko
32. Låt? - Verkligen omöjligt att välja.
33. Mat? - Pastasallad eller sushi.
34. Dryck? - Kaffe.
37. Stad? - Vet inte riktigt, har aldrig varit i någon stad som jag tyckt speciellt mycket om.
38. Land? - Ingen aning.
39. Ämne i skolan? - Oj, har inget favoritämne... Tycker typ inte om något ämne alls som jag läser nu.
40. År? - 2008 tror jag.
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Nämner jag inte här.
42. Personen du kysste? - Hahahaha.
43. Gången du spydde? - Vet faktiskt inte.
44. Gången du grät? - Vet inte riktigt, kanske förra veckan när jag var så sjukt utmattad och inte kunde sova.
45. Pizzan du åt? - Om man inte räknar fryspizza var det några bitar jag fick av mina vänner några veckor innan sommarlovet. Superminne!
46. Gången du var i göteborg? - I början av månaden tror jag att det var.
47. Gången du var i stockholm? - När jag och Frida var på Muse förra hösten.
48. Gången du var full? - I lördags.
49. Gången du var hög? - -
50. Personen som såg dig gråta? - Vet inte riktigt.
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Festa
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - Skulle aldrig få för mig att kolla på något av dem.
60. Svart hår eller blont? - Beror på vem. Brukar oftast gilla brunt hår, men det beror helt på personen... Om jag måste välja så väljer jag blont.
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa ögon är sjukt fint.
62. Choklad eller lakrits? - Vet inte riktigt.
63. Göteborg eller stockholm? - Svårt att säga, skulle hellre bo i Göteborg men åker hellre till Stockholm om det gäller en kortare period.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola, idiotfråga.
66. Pizza eller kebab? - Pizza.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Älskas
69. Leva eller dö? - Leva
ANTAL:
70. Personer du älskar? - Svår fråga. Beror på hur man definierar "älskar". Det är typ fyra personer som jag tror att jag älskar och skulle kunna ge mitt liv för. Sen finns det lite fler som jag tycker om väldigt mycket.
71. Personer du hatar? - Alldeles för många.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Räknar inte men ganska många, frågan är hur många som menat det.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Har verkligen ingen aning.
74. Glassar du ätit på en dag? - Haha, hade en glassperiod en gång, då blev det jävligt många.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Beror på vad ekonomin tillåter, troligtvis bara en.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Lite för många gånger.
77. Piercingar har du? - Bara en i varje öra om det ens räknas.
78. Personer du saknar just nu? - Två som jag saknar jättemycket.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Vet inte riktigt.
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Ingen speciell, men någon som är snygg och bra på att kyssas antar jag.
81. Ska du träffa imorgon? - Öh, de som går på min skola?
82. Sjöng du senast för? - De som hörde mig när jag var som gladast i lördags skulle jag tro, haha.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Något randomäckel.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Ingen aning, kanske när jag var hos Michelle senast?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Jag vill inte åka på någon romantisk resa, eller den skulle inte vara speciellt romantisk om jag var med.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Oj, svårt val!
87. Förtjänar att dö? - Några få som jag verkligen hatar.
89. Vill du sova brevid inatt? - Vill sova själv.
VAD:
90. Gör dig glad? - Att vara med folk jag tycker om, sol och när bra saker händer utan förvarning.
91. Gör dig ledsen? - När saker inte går som det ska, när man inser att man bor i ett pissamhälle, att inte sova, när jag minns saker jag egentligen inte vill tänka på och när jag inser att saker kan vara så mycket bättre än vad det är.
92. Vad vill du helst göra nu? - Sova, men icke.
93. Önskar du att du slapp göra? - Plugga, tänka, vara vaken, gå till skolan.
94. Vill du ha nu? - Sömn, pengar, en utlandsresa, sommar och festival.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar. Jättemycket pengar.
96. Längtar du till? - Till att bli myndig.
97. Tycker du om dina betyg? - Helt okej, men de hade varit så mycket bättre ifall jag ansträngt mig.
98. Ångrar du i ditt liv? - Ingenting.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Jag har faktiskt ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0