Shoot for the moon. If you fail you'll still land among the stars.

Jag är lite glad, laddade ner en trial för Photoshop CS5 för ett tag sedan eftersom att jag var lat och inte orkade cracka och hålla på, min trial har 0 dagar kvar och gick egentligen ut för några dagar sedan men jag kan fortfarande använda det. 


Haha, jag har så jävla tråkigt. 

Egentligen borde jag ju plugga inför morgondagens prov i Idrott och Hälsa men icke, satsar ju visserligen ändå inte på mer än G. Haha. Har fortfarande inte sovit mer än fyra timmar per natt sedan lovet, men satsar på att göra det nu i natt. Kan bli skönt, inte för att jag skulle bli speciellt utvilad av det, men ändå. 

Det är sjukt att det "redan" är torsdag (egentligen fredag), helgen har känts så oerhört långt bort hela veckan. Feels good man. Feels good. 


Kommentarer
Postat av: *asg*

HAHA. snygg

2011-03-18 @ 17:27:53
URL: http://asgeirsdotttir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0