Bläh.

Det har varit en ganska fin helg, dock kommer nästa bli bättre... Hoppas jag. Det kommer i alla fall att bli mycket intressant. Jag tycker att helgen gärna kan börja imorgon, men så funkar det inte riktigt. Det är söndag och jag är sugen på öl, fasksång och fuldans. Men istället måste jag sitta här och råplugga inför morgondagens matteprov med hög peppmusik. 

Saker är lite out of balance just nu men jag gör det bästa av situationen så att säga. Vet inte riktigt vad som pågår. Dessutom jag har panik inför en kommande oundviklig situation. Jag är djupt förvirrad. Men nu blir det matte! (Men matte menar jag tetris...)


Jag drömde att jag på festival, det regnade, var lerigt och jag hade inte duschat på ett par dagar, sen vaknade jag 08.42 för att gå upp och tvätta händerna i typ fem minuter tills jag insåg att det bara var en dröm och undrade vad fan jag höll på med. Jag är dum i huvudet när jag är nyvaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0