Utkast.

Äckelsverige ändrade sig angående "våren", dagen var fylld med litervis av nederbörd, bland annat en äcklig snöstorm och senare spöregn... Även om det var väntat var det inte roligt, det ska vara pissväder veckan ut. Men nästa vecka ser lovande ut! Haha. 

Älskar att jag bloggar så mycket om väder! Men mitt humör skiftar faktiskt något extremt med vädret under de här månaderna så vinterdepressionen börjar ge sig i takt med att solen träder fram och är därmed en viktig del av mitt liv (bra att jag bor i Sverige då! Säh). 


Cool tjej.

Insåg nu att klockan börjar närma sig två och när jag kom hem från skolan idag var jag så trött att jag nästan avled... Kanske borde sova snart, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0