Jag > Du

Fin dag - vårdag - studiedag. 
Morgonkaffet på balkongen var den bästa stunden på länge. Passade även på att lyfta på arslet idag då jag i stort sett inte rört på mig sedan snön kom, så promenerade till överby med Greta, fint. Synd bara att det blåste kallt som fan, men det var fint ändå. Senare blev det även strandgatan en liten stund. Bra studiedag. Har dock lite ångest över att mitt mål med dagen var att städa mitt rum (det behövs nog mer än någonsin nu, vill knappt vara här inne) och att göra två uppgifter samt börja med en tredje. Menmen, det får bli en annan dag. 


Jag är nog mer utmattad än någonsin, tror inte att jag sovit mer än fyra timmar per dygn sedan sportlovet. Solen knullar min "dygnsrytm". Min hjärna tror att det är dag på natten... och nu även på dagen. Krångligt! Jag är samtidigt oerhört psykiskt utmattad. Känns ungefär som att jag långsamt dör. Därför är jag ganska stolt över att jag lyckats hålla mig relativt positiv till det mesta det senaste, mer än vanligt i alla fall. Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0