Dagens

Just nu hatar jag:
  • Alla former av nederbörd
  • Att vakna
  • Att inte kunna sova när man är utmattad
  • Mitt internet
  • Min dator
  • Att jag ligger efter i skolan
  • Lärare som förstör ämnen som egentligen kunde ha varit roliga
  • Spotify's reklamer
  • Att inte ha pengar
  • Dålig musik
  • Mitt sönderslitna hår
  • Saker som tar slut
  • Hur snabbt mitt rum blir stökigt
  • Byxor
  • Min skola
  • Trollhättan
  • Sverige
  • Att jag snart måste träffa dig
  • Hur lätt det är att missförstå mig
  • När saker inte går som planerat
  • När saker går sönder
  • Att vara vaken när man inte vill vara det
  • Facebook
  • Bussar
  • Lukten av blöta kläder
Just nu gillar jag:
  • Mig själv
  • Maskinen
  • Iskallt vatten
  • Min säng
  • Tetris
  • Spotify
  • Solen
  • Göteborgs Rapé
  • Marlboro White Mint
  • Folk som förstår
  • Folk som är okej med att inte förstå
  • Nya kläder
  • Att våren snart är här
  • Nostalgi
  • Att vara oempatisk
  • Surrealistiska dagdrömmar
  • Att det är helg imorgon
  • Solglasögon
  • Nyrakade ben
  • Kaffe
  • Möjligheten att kunna streama alla serier
  • Att sova
  • Paraply

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0