Midsommar

Idag vaknade jag av att Filippa ringde mig och berättade att hon tyckte att det var jobbigt att fira midsommar utan sin familj. Jag har aldrig firat midsommar med min familj, just för att ingen av oss direkt tycker om midsommar. När jag var yngre visste jag knappt att midsommar existerade. Men samtalet slutade i alla fall med att vi som inte skulle fira med våra familjer, dvs. jag och Jesper, haha, åkte hem till Filippa för att fira. Sedan bar det av mot Agumm, därefter mot Honken. Jag har haft en mycket trevlig afton. I afton har jag även upptäckt något jävligt spännande. Hör och häpna! Jag har upptäckt att jag har ett samvete(!). (Har även upptäckt att jag är satan men det är en helt annan historia)


Hört att det var fest i hissen...

Älskar att jag aldrig lyckas få kort på mer än tre-fyra personer.

Kommentarer
Postat av: jesus

Och satan vann i jatzy, fml.

2011-06-25 @ 14:17:21
Postat av: C

Det är för att Satan kan inte förlora. Då hade Jesus varit död för länge sedan till följd utav ett rageutbrott.

2011-06-25 @ 14:49:28
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0