05.23

Jag hatar att inte veta saker. Just nu har jag en miljon frågor utan svar. Frågor som är svåra att få svar på. Inget som min älskling kan hjälpa mig med. Jag borde sova nu. Försov mig till mitt möte "idag". Imorgon ska jag till min käre vän Frida. Vill inte försova mig då också. Funderar på att dygna. Gillar inte att sova längre. Men gillar inte heller att vara trött. Det jag hatar mest är dock att vakna. Det är som ett stort jävla projekt att öppna ögonen och ta sig upp ur sängen. Bläh. Jag är så trött att jag vet knappt vad jag gör. Har knappt sovit alls sedan lovet började. Därför jag skriver väldigt osammanhängande. Orkar inte sova än. Snart. Sen. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0