Helvete.

Det känns inte som att det är sommarlov. Det är kallt och det ska regna resten av veckan... och veckan efter det. Jag är lika utmattad som när jag går i skolan, dessutom misstänker jag att jag blivit smittad med halsfluss. Skönt! Seh. 

Jag hoppas på ett mirakel som ger mig pengar till diverse resor jag vill åka på i slutet av sommaren. Är även sjukt sugen på Hultsfredsfestivalen. Det verkar som att den kan vara väldigt värd i år. Funderar på att söka lite jobb. 

Annars är jag väldigt förvirrad. Över allt och ingenting. Kanske en konsekvens av extrem utmattning eller kanske lämnar jag emot min egen vilja gamla värderingar till följd av mognad. Vet inte riktigt vad som är värst. I vilket fall är det ganska frustrerande. 

"Swallow your pride and speak up
I know you've changed your mind
But so did I"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0