Måsfan

Tiden går sjukt snabbt. Om två veckor sitter jag och njuter av livet på Peace & Love. Skönt, för att det är ungefär det enda jag är pepp inför just nu... och att fylla år. Haha. Annars är jag faktiskt opepp på det mesta. Trots att jag officiellt får sommarlov imorgon, även om jag nästan varit ledig i två veckor redan, tror att det minskar glädjen över att gå på lov. Det är synd, det är ju det som hållt mig vid liv hela vintern. Men peppen kommer nog snart. 

Inatt borde jag sova. Har dygnat och spyr snart av utmattning. Skyller allt på fiskmåsarna. De förstör mitt liv. Tror dock att de förstått mitt hat mot dem nu. De skriker mer än vanligt och häromdagen försökte en döda mig, skämtar inte, den var otroligt arg och flög i superspeed mot mitt huvud tills jag ta skydd. Den sket även en halvmeter ifrån mig på vägen. Nu är det krig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vänta lejte! Har inte ni fått sommarlov än?! :O

2011-06-16 @ 02:52:57
URL: http://soulmeetsbody.devote.se
Postat av: C

Vi fick sommarlov i tisdags, dock att jag knappt hade haft lektioner på typ tre veckor innan dess.

2011-06-16 @ 03:39:44
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0