Jårgomir

Jag är så sjukt trött att jag haft natthumorn igång hela kvällen. Roligt. Jag kan inte sova. Man ska kunna sova på lov, men fiskmåsarna och ljuset försvårar det, som att det inte är svårt annars. Dessutom har jag drömt så mycket obehagliga saker det senaste att jag knappt vill sova längre. Jag vaknar alldeles för ofta med panik och kan inte somna om. Drömmarna i sig kan jag stå ut med, men inte att jag vaknar och mår dåligt över dem. En av de jobbigaste drömmarna återkommer nästan varje gång jag somnar, det värsta är att jag vet varför jag drömmer den och jag vet hur jag kan bli av den. Men det är för jobbigt. Dessutom vet jag att den kommer att ersättas med någon av mina andra jobbiga återkommande drömmar. Jag saknar när jag drömde om att jag spelade kort eller pluggade.

Jag har fortfarande träningsvärk efter basketen, i varenda jävla muskel i hela kroppen. Det gör sjukt ont varje gång jag rör mig. Jobbigt. Tänkte läsa om alla Harry Potter-böcker nu innan sista filmen kommer på bio, så nu blir det Harry Potter and the Philosopher's Stone med lite Dylan och en snus på det, skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0