Döden.

Idag spelade jag basket. På riktigt. Jag vann. Båda matcherna. Jag har alltså aktivt deltagit i en fysisk aktivitet, en sport dessutom, frivilligt... På sommarlovet... Jag slutar aldrig förvåna mig själv. 

Det är så skönt att jag verkligen respekterar min kropp. Jag har troligtvis halsfluss. Idag har jag varit (mer) fysiskt aktiv (än vad jag varit på oerhört länge), rökt lite för mycket och skrikit alldeles för mycket, i samband med både tv-spel och basket. Känner att jag kommer att må sjukt bra imorgon... Eller nej. Nu har jag feber men jag fryser som en galning. Skönt. Därför tänker jag lägga mig och kolla på någon dålig serie nu och hoppas på att jag inte dör i sömnen typ. Om jag ens somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0