02.49

Bloggdesignen är under konstruktion. Headern är temporär, som mycket annat. Ni kan för övrigt behöva uppdatera för att se den nya designen.

Det börjar bli sent. Jag ska till skolan imorgon, jag vill inte till skolan imorgon. Men jag måste, har genomgång inför projektarbete, därefter håltimme i fyra timmar följt av en klassaktivitet som jag högst troligt inte kommer att närvara vid, istället åker jag troligtvis och köper tält till Peace & Love och lite annat som behöver införskaffas innan jag vänt på dygnet allt för mycket.

Idag har jag återigen varit på sjukt dåligt humör till följd av jobbiga drömmar. Har också känt mig bakfull sedan i fredags, det tycker jag dock inte att jag förtjänar jag drack inte så extremt mycket att jag förtjänar som jag mått, men det var fortfarande värt det, hade sjukt roligt. Fast jag borde egentligen inte klaga, dagen har trots allt varit helt okej, trots mitt dåliga humör. Nu på senare timmar har jag dessutom suttit och lyssnat på musik som får mig att tänka på saker som jag för mitt välmåendes skull inte borde tänka på, även det är mitt eget fel.

Om du är kvar länge
Så kommer jag att ångra allt
Jag kommer att låta dig veta det
Det kommer inte att bli roligt
Så försvinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0