Total förvirring.

Det är för varmt för att leva här. Jag ligger mest i mitt rum och njuter av att ha AC i huset. Saknar Sverige. Det är ganska tråkigt att sitta här och läsa om vad andra gjort när jag själv har astråkigt. Ikväll ska jag ut med min syssling, det kommer att bli trevligt för att hon kan engelska bättre än majoriteten jag försökt prata med här. 

Försökte sola förut, efter en halvtimme hade jag svettats ut mer vätska än vad jag trodde kunde få plats i min kropp, så jag gick in. Det kan ha varit den varmaste halvtimmen jag någonsin upplevt... Någonsin. Så jag skiter i att sola, jag är ändå redan brun efter P&L. Kommer att se ut som en zigenare om jag blir brunare. Hihi.

Idag är jag 17 år och 11 månader gammal. Dvs. jag fyller 18 om en månad vilket ska bli äckelskönt då jag är trött på att sitta inne när mina vänner är på krogen och jag är trött på att behöva be jämnåriga köpa ut cigg och jag är trött på att behöva mina föräldrars underskrifter och jag är trött på allt det där. 

Köper för övrigt mobil i Sverige istället, så det blir inga bilder härifrån. Höhö. Glömde ju kompaktkameran hemma.


Roligt

Det känns sjukt när jag tänker på att det bara var en vecka sedan jag var på P&L, som kändes som en månad. Det känns som en evighet sedan. Var ändå bara hemma tre dagar innan jag drog till Serbien. De tre dagarna var bra. Det hände mycket och lite på samma gång. Det kändes i alla fall som mer än tre dagar. Har bara varit i Serbien i två dagar och det känns som mycket mer. Det är jobbigt för att jag hinner aldrig bearbeta det som händer när det händer såhär mycket på en gång. Tiden knullar mig. Jag förstår ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0