Crazy

Hemma från Peace & Love, veckan har varit helt stört rolig. Det hela känns som en lång jävla dröm. Min kropp gick in i något jävla supermode under festivalen, jag sov mindre än vad jag tidigare trott är möjligt. Jag förstår inte riktigt hur jag överlevde. Hade sjukt roligt på campingen, igår hade jag på riktigt träningsvärk i magen efter att ha skrattat för mycket. Vissa saker var så sjuka att jag inte vet ifall jag tror på att de kan ha hänt.

De bästa spelningarna var M.I.A, Timbuktu, Teddybears, Kapten Röd och Lykke Li. Sen var det även fler som var sjukt bra. 

På hemresan blev jag av med mobilfan. Inte helt okej. Därför kan jag inte ladda upp någon av de roliga bilderna jag tog. Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0