Utkast: Juli 21, 2011

Har haft en riktigt bra dag. Vaknade och såg något fint. Tog mig sen till Göteborg, hittade kläder på rean och åt sushi. Sen såg vi Harry Potter i 3D, den var bra... Riktigt bra. Jag grät lite, inte bara för att det var bra utan också lite för att nu är det slut... Jag har sett sista filmen... Harry Potter har i princip gjort min uppväxt, haha! Jag har alltid haft en ny bok eller en film att se fram emot... Tills nu. Det här är faktiskt lite jobbigt. 

Men jag är glad, det var faktiskt länge sen jag var såhär glad. Det är lite sjukt faktiskt. Men det känns riktigt bra. 

Nu ska jag städa lite i lägenheten för att mamma kommer hem imorgon och sen ska jag sova för att imorgon blir det Göteborg igen.

/Inlägg från igår natt. Nu är det rushstädning innan Göteborg som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0