Vart kommer allt folk ifrån?

Åker hem imorgon. Känns både bra och dåligt. Jag har saknat folk, jättemycket, saknat Sverige. Men det är inte så farligt här heller även om det kan vara tråkigt och frustrerande att inte kunna språket osv. Skulle nog inte orka stanna längre än en vecka och jag skulle inte överlevt utan internet. Nu är det så att jag måste lämna kvar min dator här i Serbien, för att mamma råkade göra sönder sin skärm och ah, det är inte så jävla roligt att vara här utan dator. Så hon får ha min tills jag kommer hem... 

Jag håller på att packa nu. När jag åkte hit hade jag knappt något med mig. Nu har vi köpt en ny resväska för att sakerna inte fick plats i den jag skulle ha och den är full. Jättefull. Haha. Grejen är att det känns inte som att jag köpt särskilt mycket, men det har jag ju uppenbarligen. 

Min syster drog skönaste citatet.
- Varför får man alltid så långa kvitton i Serbien?
- ... Kan ju inte bero på hur mycket vi köper.

Vill bara att det ska bli fredag nu dirr! Gillar inte att resa, blir bara irriterad på allt och alla och jag hatar att stressa. Nu ska jag flyga själv, känner på mig att det inte kommer att sluta bra. Haha! Kommer dö. 

Nu måste jag omorganisera i min väska. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0