Pin

Oj, råkade slösa lite för mycket pengar i Göteborg... Med tanke på att jag knappt hade några innan jag åkte... Haha, det kommer att bli en jobbig månad! Men jag kände att jag var tvungen att aggressionsköpa ett par jeans då de jag ville ha inte fanns i skitstorleken 24, och eftersom att alla jävla jeans töjer sig kan jag inte köpa större då alla mina jävla byxor är för stora utav den anledningen. Så istället för att bara skita i att köpa jeansen jag ville ha så jag köpte ett par andra bara för att de hade rätt storlek... Bara för att jag kunde. Haha. Allt jag vill ha är ett par tighta jeans... Ifall dessa blir för stora inom några dagar börjar jag nästan lipa... ARG. 

Men det var roligt ändå! Nu är jag sjukt trött då jag dygnade, men istället för att sova ska jag hem till Filippa där jag stannar över natten. Spännande! Kommer väl svimma av utmattning.



Ser fram emot resten av veckan... Kommer bli GATT.

Note to self: Måste klippa mig. Har ingen frisyr och mitt hår gör vad det vill. Det kommer aldrig att bli långt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0