Kids being kids.



Sötnosar. Angelica var här efter skolan, vi pratade om en del saker som fick mig att börja tänka, tänka på att jag snart måste göra någonting jag egentligen inte vill göra men som måste göras. Eller... Jag vet inte. Haha, jag förstår inte själv vad jag håller på med för att vara ärlig. Men nu MÅSTE jag i alla fall plugga, har tre saker som ska göras innan jag går och lägger mig, förstår inte hur jag ska hinna...

BTW. Fick fucking MVG på mitt fucking prov i naturkunskap som jag varit deprimerad över och trodde att jag skulle få IG på, antingen så är min lärare VÄLDIGT snäll när hon rättar eller så är jag jävligt bra på att chansa... Eller så hörde jag fel när hon sa hur många poäng jag fick... HAHAHA, det hade ju varit något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0