Delusion

Igår var en fin kväll, det var fint folk, folköl, trevliga samtal och lite till. Det som inte var roligt var att det inte gick någon buss vid två som vi trott så att vi frös ihjäl och fastnade i Vänersborg över natten. Somnade stenhårt till Fantastic Four. Ikväll blir nog också en fin kväll fast inte på samma sätt... Imorgon kommer förhoppningsvis också bli trevligt, ska till Göteborg och kolla på Jespers band, lite störande dock att söndagar är mina "sitta-hemma-och-vila-ut-dagar" som krävs för att jag ska överleva... Men det blir säkert bra.

Jag är på ett jättekonstigt humör, det känns typ som att mina tankar går i slow motion och som att jag kommer bli åksjuk ifall jag rör mig för hastigt, fast det är lite bättre nu än för några timmar sedan när jag knappt visste vart jag var. Haha, tror att jag kan ha feber eller något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0