Shining.

Jag kan inte sova. Fuck my life. Haha. Dagen har varit jättekonstig, jag har varit sjukt övertrött och jobbig. Mitt mål är att inte skolka på hela veckan, för att kompensera för veckorna innan lovet.

Har verkligen försökt sova nu! Först kollade jag på How I met your mother, sedan tänkte jag att nej, jag stänger av datorn, så låg jag och lyssnade på min egen puls i någon timme (som förövrigt är alldeles för hög för att det ska vara hälsosamt), därefter satte jag på musik, fungerade inte heller. Har försökt somna sedan 8-tiden. Jag kommer att bryta ihop i skolan imorgon. Fyfan. Hinner inte ens sova imorgon, har prov på onsdag... Bajs. Well, nu ska jag försöka sova igen. Kan knappt hålla ögonen öppna, trots det kan jag inte somna... Frustrerande. Har för mycket att tänka på, alldeles för mycket. Godnatt.

Tänker vara ung och dum resten av mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0