Time.

Hehe, har typ inte varit hemma i veckan, efter att ha sovit hos Filippa var jag inte hemma länge alls och sov hos Michelle på kvällen, igår var jag bara hemma och duschade innan jag drog till Judit och sedan sov hos Cornelia. Nu är jag trött. Trött på det mesta. Fast jag har ändå haft det riktigt bra! 

Var sjukt arg idag, väntade på bussar i en miljon år för att sedan få reda på att bussarna varit inställda pga. att det är så jävla halkigt. Sjukt. Det kommer seriöst att bli översvämning ifall det fortsätter såhär, mängder med snö smälter samtidigt som det spöregnar. Man kan hitta små sjöar lite här och var som gör att man måste ta omvägar ifall man inte typ vill drunkna. Omvägar funkar inte riktigt nu när det är så sjukt mycket is att man knappt kan gå, inte okej.


Dagens hat:
  • Trollhättan
  • Västtrafik
  • Idioter (Denna punkten har visserligen i stort sett samma innebörd som den första.)
  • Is
  • Regn
  • Att det snart är skola
  • Att dygnet är för kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0