The world seems so easy

And all I can do is keep breathing.

Funderar på att ta tag i mitt liv, och typ sluta röka, börja motionera, äta, plugga, börja jobba, skaffa lägenhet, så kanske jag kan sova bättre. De senaste nätterna har det faktiskt mest varit så att jag inte kunnat sova för att jag varit så stressad över allt. Fast sen så tänker jag... Nej, jag orkar inte allt det där, orkar verkligen inte, hinner inte. Dessutom vill jag hellre leva ansvarslöst och slappt så länge jag kan. Om jag dör i en olycka imorgon vill jag i alla fall veta att jag har levt på riktigt och inte levt ett liv som en förberedelse på framtiden, som man omöjligt kan vara säker på att den existerar. Nog för att det inte skulle skada att träna och plugga i alla fall...

Grafen är mycket roligare när man har en Angelica att flörta med!
Eller när man spelar finns i sjön istället för att arbeta.

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygg header! :3

2011-01-12 @ 21:42:18
URL: http://c-craazy.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0