Space lord.

Idag såg jag solen för första gången på länge. Jag rökte i solen utan jacka... Utan att frysa... Finns inte ord som kan beskriva känslan! Jag såg GRÄS också... GRÄS! Tror att min lilla "vinterdepression" börjar avta, men den kommer väl tillbaka när det börjar snöa igen... Sorgligt då jag börjar få världens vårkänsla. Är alldeles för rastlös för att plugga. Lyssnar på fin peppmusik och fnissar lite för mig själv åt bilderna i min naturkunskapsbok. Hehe. Nej, nu jävlar ska jag börja plugga på riktigt. Pluggplaylisten, pluggtofsen och pluggoutfiten är på! Nu finns det inget annat att göra än att faktiskt plugga...



För övrigt är det lite spännande att jag högst troligt kommer att bli utbränd om jag fortsätter leva som jag gör nu... Längtar till lördag, då ska jag fan sova... Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0