Roligt.

Gårdagen (kvällen?) var ganska galen. Nu idag har jag såriga händer och en stor röd bula på benet, lite spännande sådär. Jag trodde även att jag gjort sönder och tappat bort min mobil, men tydligen så hade jag bara tryckt på fel knapp när jag försökt starta mobilen och sedan letat i fel jacka igår kväll så att jag trodde att jag tappat bort den. Spännande! Jag är ju faktiskt riktigt dum i huvudet, skyller på ölen. Fast i helhet så var det en ganska grym kväll även om jag inte riktigt har så stor koll på vart alla timmarna tog vägen. Lyckades i alla fall genomföra en punkt från min lista över saker jag ska göra innan jag dör. Lyckades även att missa sista bussen hem men vi fick skjuts så jag kom i alla fall hem till slut. Längtar tills jag får en dator så att jag kan ge er en massa fula bilder.

Idag kommer däremot att suga. Jag är trött, jag har ingen dator (lånar mammas nu lite snabbt), jag har inget att göra, jag orkar inte lämna hemmet och ja... Fan, så är det ju skola imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0