Groteskt.


Hej. Idag har jag inte plattat håret och tänker inte göra det heller... Det var länge sedan det hände. 

Ni får till och med bilder på det. Helt otroligt. Egentligen ville jag inte ladda upp bilderna till vänster som är oretuscherade (yep, föddes med ett stort svart streck på käften så att mitt groteska överbett inte ska synas när man tar kort underifrån) så jag gjorde den till höger för att där ser man mig inte lika bra (eller hur kass kvalité det är), men sedan insåg jag att där syns ju inte mina fagra lockar vilket var hela poängen med att jag tog bilder från första början, men sedan ville jag inte känna att jag gjort den i onödan (tog ju faktiskt drygt EN minut) så jag kände för att ladda upp båda.

Där har ni historian bakom bilderna. Applåder till er som faktiskt orkat läsa... Eller nej, för att ni har troligtvis inget liv över huvud taget.



Kommentarer
Postat av: *asg*

jag har visst massa liv, tusen massor som agumm sa idag

2011-01-20 @ 18:34:54
URL: http://asgeirsdotttir.blogg.se/
Postat av: cornelia

fan va snygg du ska va då!

2011-01-24 @ 10:02:48
URL: http://blackballoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0