Fa-a-n Gandalf.

Ny hårddisk, nytt liv.
Är jätteledsen över att inget från den förra hårddisken kommer att gå att återställa. Där fanns på ett ungefär allt jag sparat sedan sjuan. 300GB med underbara och inte allt för underbara minnen. Hårt. Men ska inte gnälla, jag orkar inte det. Jag orkar inte tänka på saker som inte är bra över huvud taget nu faktiskt, jag tänker inte alls. Det har varit en konstig månad och jag vet inte riktigt vad fan jag gör med mitt liv, eller vad jag ska göra. Men jag chillar på't helt enkelt, jag står ut och ser var som händer. Nu ska jag kolla på Lost, vilket är ungefär det enda jag gjort sedan min hårddisk gick sönder... Eller jag har väl gjort lite annat... Men när jag varit hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0