Expanding.

Någon dag ska jag skriva en självbiografi. Bara för att mitt liv är så stört... Det får bli om många år och troligtvis under pseudonym. Men den ska i alla fall heta "Story of my life bro!".
"När jag var 17 år gammal var min största förebild Barney Stinson, som visserligen var fiktionell men det var det närmsta jag kunde komma mitt ideal. Man kan ju diskutera ifall detta var hälsosamt då det ledde till ageranden utanför mitt bättre vetande, för egentligen var det ju inte ett liknande beteende jag ville uppnå utan förmågan att kunna släppa saker och bara tänka på mig själv. Att bli beundrad trots ett känslomässigt handikapp..."

Jag kommer tjäna en jävla massa pengar på mitt miserabla liv, för pengarna tänker jag drar jag utomlands och skriver en ny bok "lol j/k, just wanted the ca$h". Den ska handla om att min "självbiografi" var en lögn, till för att bara tjäna massa pengar och innehålla en liten snyfthistoria om hur jag tänkte beskriva mitt riktiga liv först men det gjorde ont i mig typ när jag i själva verket helt enkelt inte orkade då det skulle kännas lite för privat. På så sätt tjänar jag ännu mer pengar då fler kommer köpa min första bok efter de hört att jag scammar dem. 

En av mina hundratals surrealistiska planer över hur jag ska bli rik.

(Älskar hur planen började seriöst men sedan ballade ur)



För övrigt känns det konstigt att mina jämnåriga vänner börjar bli myndiga nu. Känns som igår vi gick i mellanstadiet och vuxenlivet kändes så långt bort. Fast för mig är det fortfarande ett tag kvar, 216 dagar. 5188 timmar... Lamt. Sommaren kommer troligtvis att vara sjukt tråkig då majoriteten av mina vänner kommer att kunna dra till krogen när de får tråkigt istället för att ha roligt med mig, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0