Confusion

Allt är så konstigt. Det är konstigt, att det känns som att det har hänt mer under de här nio dagar det varit 2011 än vad det gjorde under de tre sista månaderna av 2010. Eller det är troligtvis bara jag som har sjukt dåligt minne... Sjukt att det har hunnit hända både riktigt bra och dåliga saker. Haha, det kan bli ett spännande år. 2011 är det nya 2008, känner det på mig. Jag är fortfarande ung och dum, och jag tänker vara det ett tag till. Känns fint. Eller just nu är jag bara väldigt förvirrad. Jätteförvirrad. Jag hatar folk, jag älskar folk, jag vet inte vad jag vill, samtidigt som det är så jävla tydligt. 

Längtar tills Angelica kommer hem... Två dagar kvar nu! Haha, exploderar ifall jag inte får prata med henne. 

Nu ska jag fortsätta att filosofera och hoppas på att saker går som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0