Var är du?

Jag har inte sovit "ordentligt" sedan förra helgen. Då menar jag att jag inte sovit mer än ungefär fyra timmar per natt sedan dess. Kommer att bryta ihop lite snart. Haha. Fast egentligen vill jag inte sova, för att jag har drömt så jävla konstiga drömmar de senaste veckorna att jag blir lite rädd för mig själv. 

Nej, nu jävlar ska jag stänga av datorn. Annars kommer det sluta med att jag slänger ut den genom fönstret av irritation på grund av att fläkten låter som en jävla flygmotor. Orkar inte med den.

För övrigt är särskrivningen "styv bror" inte okej.

Kommentarer
Postat av: Frida

Mjeheheesh! Styv bror... ;)

2011-02-10 @ 09:41:41
URL: http://soulmeetsbody.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0