Vi är.

Jag kom iväg till Göteborg igår trots allt ("tack vare" att det var så jävla halt att folk ramlade), för att märka att jag inte får pengar in på mitt kort förrän på måndag då det inte överförs när det är helg, kul liv. Åker förhoppningsvis nästa helg igen. Det känns inte bra att jag måste tillbaka till skolan imorgon, lovet har varit för kort och om något så känns det som att jag är mindre utvilad än innan samtidigt som att jag fått alldeles för lite gjort.

Jag har prov i historia direkt på morgonen imorgon och jag kan ingenting, feels good man. Jag vill inte plugga, jag vill kolla på Lost eller sova. Jag bryr mig inte om Imperialismen eller Första världskriget, verkligen inte, det är slöseri på tid att läsa om det enligt mig. Men jag måste, för att Historia är det enda ämnet som jag inte ligger efter i och jag vill gärna inte ligga mer efter i skolan än vad jag redan gör. Det kommer att bli en jobbig vecka. 


Kollade i min cam och såg en galen kvinna bakom min soffa.
Wait... What?

... Tror bestämt att jag skiter i historian och kollar på Lost tills jag somnar istället... Om jag inte dygnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0