Slightly fucked up.

Februari har varit en så dålig månad för min del så att det knappt förtjänar att bli kallad en månad. Det har varit en lång jävla plåga. Okej, månaden är inte riktigt över än, men ändå. Jag trodde att det här året skulle bli bra eftersom att Januari var bra, men sen vände det, det som var bra blev sämre än innan det blev bra. Fast jag kan ju inte säga att det är försent för själva året att bli bra, men ändå... Just nu verkar det inte som att det kommer att vara bra förrän möjligtvis efter att jag blivit myndig om jag inte lyckats skaffa mig akut melankoli innan dess... Haha, okej, så illa är det inte riktigt. Så jag sitter här klockan tjugo över fyra på natten och väntar på bättre tider, det är ganska tråkigt.

Min plan var att tröstshoppa bort allt på lördag men nu kommer jag tydligen inte iväg till Göteborg om inte någon vill vara vänlig och låna ut sitt fritidskort till mig.

"Jag antar att det är så att vissa är bäst och vissa har det bra... Så jag antar att det är sånthär man får ta när man är bäst..."


Skulle placera mig själv någonstans i det översta högra hörnet på den grafen.
SÄH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0