That night.

Gårdagen inte allt för bra, vaknade och mådde dåligt redan då, sedan blev saker värre då jag förlorade någonting som jag ansåg var bra. Dock att det var både väntat och nödvändigt men att det inträffade just då, nu, känns inte sådär jättebra alls. Speciellt då det var på grund av en ganska homosexuell anledning, enligt mig, även om det fanns en del mer legitima anledningar. Fel tid i mitt liv för ännu ett beslut som har kortvarigt negativt inflytande. Därefter var jag i alla fall på sjukt dåligt humör och ville inte vara själv så det slutade med en väl behövd dag/kväll/natt/morgon hos Cornelia med en del trevliga vänner, cigaretter, öl och vin. Det var fint.

Imorgon är en ny dag, då återställer jag hjärnan och gör det bästa av situationen, men nu ikväll får det vara som det är. 


Jag ångrar inte något av det jag gjort, däremot ångrar jag allt jag inte gjort så mycket att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0