Avlider långsamt.

Finns inte ord som kan beskriva min skolångest för tillfället. Kommer att stressa ihjäl mig den här veckan, hinner inte sova, ingenting annat heller för den delen. Idag var jag kvar i skolan till efter fem även om jag egentligen slutar halv tre bara för att jag hade matteprov, på torsdag är det matteprov igen, dock lite större och på saker jag aldrig ens hört talats om. Så har jag ju tolv andra grejer utom det som måste göras innan veckan som kommer efter lovet (jag räknade, kändes inte bra) och jag vägrar sitta och plugga över lovet. Nu måste jag tyvärr plugga matte, ligger sjukt mycket efter. 

Har i alla fall en sjukt lovande helg att se fram emot! Fintfintfint! Annars hade jag väl gett upp och fått ett nervöst sammanbrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0