Att du inte förstår.

Lördag var fint och väldigt konstigt, allt och ingenting hände känns det som. Tiden gick dock alldeles för snabbt. Söndag var inte alls lika bra och inte heller konstigt, kändes ungefär som att jag skulle dö hela dagen. Dagen idag var fin.

Jag orkar inte sitta vid datorn längre. Den låter för högt och jag kommer högst troligt att slänga ut den genom fönstret ifall jag spenderar mer än ett par timmar vid den per dygn. Så den senaste tiden har jag spenderat lite för mycket tid framför tv'n med Lost. Nu har jag sett klart på säsong 1-5 och har inte sjätte så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, haha. Börjar bli sjuk också, som varje lov. Jag varken orkar eller vill någonting. 

Jag varken vill eller kan se dig i ögonen förrän du insett vad du förändrade och förstörde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0