Frustration

Jag tycker inte om nätter. I alla fall inte när man är ensam utan att sova i alla fall. Det är extremt varmt i mitt rum, brutalt varmt. Jag sitter på golvet. Just nu tycker jag inte om min säng. Tur att flashback, Dir en Grey och snus finns och gör nätterna mer uthärdliga.

Som de flesta vet har jag haft sömnproblem i ganska många år nu, men de försvann faktiskt efter P&L, jag var sjukt nöjd med det. Men förra veckan började de komma tillbaka och nu har jag knappt sovit alls de senaste nätterna. Känns fakiskt jävligt fittigt i och med att jag hoppades på att det skulle hålla i sig. 

Om en vecka fyller 18, det känns lite konstigt faktiskt men ändå sjukt bra. Jag har velat bli myndig sedan jag var runt åtta år gammal, så ja. Det kommer bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0