Lille vän

Jag hatar att det i princip är omöjligt att blogga via blogg.se via android ifall man inte uppgraderar till PRO då de har gjort det extremt svårt för en då de vill tjäna pengar. Men jag vill inte betala för att blogga, därför funderar jag på att byta blogg till något som vill samarbeta med mobilen då jag knappt sitter vid datorn längre. Det här är första gången på lite för länge som jag orkat starta datorn.

Jag har haft två dåliga veckor, efter att jag hade haft tre bra veckor. Idag så vaknade jag och var glad, trots att jag inte borde varit det då jag hade asont i huvudet och hade sovit långt ifrån tillräckligt. Kanske för att jag är myndig om åtta timmar och 30 minuter eller kanske för att saker vill få för sig att vända igen. Feels good man, feels good. Skulle inte säga nej till tre nya bra veckor. Igår ordnade min ekonomi upp sig efter att ha haft exakt fyra kronor och 13 öre på kortet och inga pengar i kontanter... Så nu har jag råd till cigg och att gå ut i veckan... och lite till, hiehie. 

La in bilder från mobilen idag, fint.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0